Av og til, helt siden jeg ga sluttet som hotelldirektør i 2003, har jeg holdt kurs innenfor noe jeg elsker å snakke om og lære bort. Kundeservice og tilhørende kompetanse innenfor salg og kommunikasjon.
Inspirasjon og veiledning for bedre gjesteopplevelser… …med fokus på service
|
||||||||
Drømmen om det gode hotell Johannes Møllehave Dansk teolog og forfatter Ved å bevisstgjøre alle ansatte om viktigheten av adferd, holdninger, fleksibilitet, samarbeid, motivasjon, kunnskap og tilrettelegging kan man skape bedriftens egen liste over viktige suksessfaktorer. Slik fremstår bedriften som en samkjørt gruppe med forståelse og målrettet aktivitet i alle ledd. Påfyll skal bidra til å se alle selvfølgeligheter i nytt lys. Nye innfallsvinkler. Lære å se stort på det. Bygge forventinger rundt målet til den enkelte bedrift. Et hotell eller en restaurant kan ikke nå alle sine mål før HELE bedriften er involvert og trekker i samme retning. INSPIRASJON
INGREDIENSER
|